Faste læsere

tirsdag den 20. december 2011

Ny Garage til Baaden

Saa kom godkendelsen endelig til at maatte bygge ny garage til baaden saa jeg kan have den hjemme.
Det bliver en isoleret garage op i kip. 9 meter lang ,6 meter bred og med portaabning 3 m/B x 3,4 m/H
der bliver installeret industriport. De begyndte gravearbejdet idag saa vi kan faa det overstaaet inden frosten kommer.Forventer den faerdiggjort i marts.
Kigger paa muligheder for at lave et eller andet skinnesystem m/elspil saa jeg kan aflaesse baaden fra traileren naar den skal i garagen. Det vil goere det nemmere at vedligeholde traileren og ogsaa nemmere med udvendig vedligeholdelse af baaden. har ikke bestemt mig endnu og hoerer gerne ideer og kommentarer til dette,da jeg ikke har hoert om det foer.Som i kan se paa billedet herunder er den eksisterende garage for lille saa derfor beholder jeg denne og bygger den nye vinkelret bagved og laver en extra indkoersel paa den anden side af huset. saa er der baade garage til biler og motorcykel og baaden faar sin egen.
Jeg vil holde alle opdateret med byggeriet i billeder og ord.
Glaedelig jul til Alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Populære indlæg

Follow by Email

Visitors from 11-12-2012

Annette med Bornholmer Laks

Annette med Bornholmer Laks