Faste læsere

onsdag den 10. oktober 2012

Yamaha F 150 , 2012

Team Free-time Har Valgt Yamaha F150 som den nye fremtidige motor til baaden. den yamaha F100 vi har nu er fra 1999 gaar godt men bliver jo ikke yngre. Saa nu skulle det vaere og valget var laenge imellem Suzuki,s 175 og Yamaha,s 150 ,udslaget blev et godt tilbud jeg fik fra Gjoel Marinecenter
(som ogsaa er kaaret som Yamaha,s bedste i DK 2012) Det bliver med blank staalskrue,opsaetning til mit nmea2000 og Lowrance HDS 10 instrumenter,ladning paa 2 batterier og niveaulering af baaden saa den ikke bliver gumpetung naar den ligger i havn. den er med 5 aars garanti og startspaerre og jeg tror paa at det er en af de bedste motorer paa markedet. Den bliver installeret i sidste uge af oktober.
Glaeder mig helt vildt.

2 kommentarer:

  1. Tillykke, den bliver i glade for!! Overvejer selv at opgradere aluraketten med den samme maskine..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Uffe. Du skal altid vaere velkommen til at komme og proeve den paa min baad foer du beslutter dig,hvis du har lyst.Min baad er 6,50m lang,2,40m bred og vejer 1 ton fuldt udstyret.

      Slet

Populære indlæg

Follow by Email

Visitors from 11-12-2012

Annette med Bornholmer Laks

Annette med Bornholmer Laks