Faste læsere

onsdag den 13. november 2013

Trolling tips: Sideplanner ell. Plannerboards

Jeg har brugt sideplannere siden jeg startede for 3 aar siden,og jeg har proevet mange forskellige maerker uden at jeg har vaeret tilfreds med dem. Jeg har taenkt megget over at faa plannerboards for at faa loest alle de problemer som jeg havde med det forskellige sideplannere.( udloeste klemmen i utide,gaar ikke langt nok ud til siden osv.)
Indtil for ca. et aar siden,der koebte jeg et saet sideplannere af Claus (Fiskekortet) De var lavet af Team Ufling . Det foerste jeg lagde maerke til var den boejede udformning i bunden,det havde jeg ikke set foer,det andet jeg lagde maerke til var at springringen til klemmen var stor nok til at jeg kunne presse klemmen til haerdeste position,det kunne ikke lade sig goere paa nogen af dem jeg havde foer,springringene var simpelthen for lille.Det tredie jeg lagde maerke til var kvaliteten af disse sideplannere,simpelthen det bedste jeg havde set.
Jeg har nu testet dem i et aar i alt slags vejr og jeg er i extase,de gaar simpelthen utroligt ogsaa i uroligt vejr og de traekker voldsomt ud til siden,jeg har haft dem helt ude paa 200 fod uden nogen problemer.
Har lige koebt 3 saet mere og har lagt plannerboards droemmen paa is foreloeblig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Populære indlæg

Blog-arkiv

Follow by Email

Visitors from 11-12-2012

Annette med Bornholmer Laks

Annette med Bornholmer Laks