Faste læsere

torsdag den 17. september 2015

Claus Fra (Fiskekortet) har arrangeret en faelles TUN tur

Fælles tun sats fra Skagen....
Hej gutter. Vejrudsigten ser stadigvæk rigtig god ud fra søndag, og planen er nu at dem som har lyst mødes i Skagen havn fra lørdag eftermiddag. Vi ligger os ved Big Game Broen (se billede), og så sejler vi ud søndag morgen. Lørdag kan bruges til at snakke grej og taktik. Jeg vil kraftig opfordre til at vi hjælper hinanden så meget som muligt. Det vil være dejligt at være den første der fanger en tun, men det vigtigste er dog at EN af os fanger en! Det har vi meget større chance for, hvis vi hjælpes af og deler oplysninger.
Jeg har i dag fået en del grej hjem, og det er næsten allerede udsolgt. Fredag får jeg dog flere stænger og hjul hjem ( Tiagra 50W LSRA og Kona 50W). Jeg har cirkel kroge i str. 6 og 7, harpuner, drivankre m.m. Jeg når ikke at ligge det på webshoppen som lovet, så hvis du er interesseret i grej, skal du ringe til mig på 40743120, så kan vi snakke om det.

Som i måske ved, så har vi specielpris i havnen i Skagen. Husk at vælge en lystfiskerbillet. Jeg vil klart anbefale Skagen. Sejlafstanden er ikke længere og så er forholdene bare meget bedre end i Hirtshals, hvor der er dønninger i havnen og hækbølger fra fiskekutterne. En meget urolig havn at ligge i. I Skagen har vi lækre faciliteter og kan ligge i en samlet gruppe.

Jeg har stort set talt med folk med tunfeber i døgndrift siden lørdag, og det virker som om der er mange som kommer op og fisker. Der kommer folk fra hele DK :o)

Jeg vil opfordre til at i skriver på Facebook "Big Game Fiskeri DK, hvornår og om i kommer til Skagen.

KNÆK OG BRÆK til os alle
Claus Sørensen, Houdini
Fiskekortet.dk

Jeg kan kontaktes på 40743120, og jeg skal også nok hjælpe med råd og vejledning efter bedste evne. Jeg er i Skagen fra ca. klokken 16:00 og indtil ....

1 kommentar:

Populære indlæg

Blog-arkiv

Follow by Email

Visitors from 11-12-2012

Annette med Bornholmer Laks

Annette med Bornholmer Laks